martes, 24 de septiembre de 2013

Aprendizaje colaborativo y TIC

1. Colaboración VS cooperación

Colaboración eta cooperación esanahien ezberdintasunak:

Colaboración laguntza esan nahi du.Ikasle bakoitza bere ikaskuntzaren arduraduna da, hala, era autonomo  batean aritzen dira lanean. 
Cooperación, aldiz, lankidetza da, hau da, talde sentimendua oso barneratua egotea, ez baikara indibidualak helburu zehatz batekin.


2. Atalak

Irakasle batek ondoren faseak hartu beharko lituzke kontuan klase egoki bat emateko. Hala eta guztiz ere, inprobisazioa bermatu behar da.

1. fasea: analisi kontextuala: ingurua, ikasle, irakasle taldea... aztertu. 

2. fasea: metodologia: zer estrategia erabili, noiz...

3. fasea: errekurtso teknologikoen aukeraketa

4. fasea: planifikazioa: sekuentziazioa behar da.

5. fasea: ebaluaketa: prozesua zer metodologiarekin ebaluatu..

6: fasea: materiala

7: fasea: martxan jarri

8 fasea: ondorioak, errebisioa (ebaluazioa)


3. Aholkuak

Teknologia errazak, sinpleak.. erabili behar ditu.

Irakasleak egindako lanari etekina atera behar dio, hau da, errentagarria izatea.

Ebaluazioa etengabe egin behar dira ikasleen aurrerapenaz jabetzeko.

Tutoretzak eta komunikazioa erraztu, irakasle-ikasle zein ikasle-ikasle bitarteko interkomunikazioa

Faseetan antolatzea eta haiek betetzeko gai izatea.

Open source. (Hona hemen Richard Stattman-en web orrialdea: http://stallman.org/ )


Media wikien erabilera sustatzea. Testuez gain, irudiak, audioak.. sar daitezke. Hala ere, ikasleen adina, haien interesa, kontextua.. kontuan hartu behar da.

No hay comentarios:

Publicar un comentario